• На головну
  • Новини
  • Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Олександрівській селищній раді за дев’ять місяців 2018 року

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Олександрівській селищній раді за дев’ять місяців 2018 року

Протягом дев’яти місяців 2018 року до Олександрівської селищної ради надійшло 275  звернень громадян, з них 136 - письмових звернень. Кількість звернень збільшилася на 40 % в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. За 9 місяців 2018 року від органів влади вищого рівня надійшло 3 звернення одне з яких надійшло на Урядову гарячу лінію. Серед загальної кількості  звернень, які надійшли до селищної ради 11 колективних. В них порушені питання земельних відносин, про роботу комунальних служб та ін.

Протягом 9 місяців до селищної ради звернулося 86 громадян з числа  соціально-незахищених верств населення, що складає 41% від загальної кількості. Особлива увага приділялася  вирішенню проблем з якими зверталися громадяни пільгової категорії. За звітний період надійшло 33 звернення від «Дітей війни», 8 звернень від інвалідів I, II,  та III груп,  від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1 та від членів багатодітних сімей надійшло 3 звернення.  Основні питання, які були підняті громадянами, стосуються соціальних питань,  таких  як отримання компенсації на пільгове тверде паливо,про пільги для багатодітних сімей,про виділення дров на опалення будинку та ін.

        Всі звернення, які надійшли до виконкому селищної ради протягом 9-ти місяців 2018 року знаходилися на контролі у спеціалістів селищної ради, з них 207 – вирішені позитивно, на 49 дано роз’яснення, 19 – знаходяться в стадії розгляду.

Згідно затвердженого графіку особистих та виїзних прийомів, селищним головою проведено 11 виїзних прийомів, на які звернулося 19 громадян.

Відповідно до вимог Указу Президента від 07.02.2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» складені графіки особистого та виїзних прийомів. Графік прийомів громадян селищним головою та секретарем селищної ради розміщений на Веб-сайті Олександрівської селищної ради та на інформаційному стенді в приміщенні селищної ради.

У звітному періоді було проведено 1 засідання комісії селищної ради  з питань розгляду звернень громадян та робочою групою селищної ради проведено 1 «День контролю».

       В селищній раді  щотижня, з понеділка по четвер, працює «Телефон довіри», прийнято 8 звернень. Щоп’ятниці в селищній раді функціонує зв’язок з населенням – «Гаряча лінія»,  проведено 18 прийомів, розглянуто та задоволено 4 звернення.

       Олександрівським селищним головою та керівниками підприємств, установ та організацій селища, які є відповідальними за розгляд заяв та скарг, вирішується питання по вдосконаленню роботи зі зверненнями громадян згідно Указу Президента України. Проводилась системна робота по контролю за додержанням термінів розгляду звернень.

       На апаратних нарадах при селищному голові щомісячно аналізується стан виконавської дисципліни по роботі із зверненнями громадян, що дає змогу підвищувати рівень роботи зі зверненнями громадян.

       У роботі із зверненнями громадян в основу впроваджується класифікатор звернень громадян, методичні рекомендації щодо організації розгляду пропозицій, заяв, скарг, які надходять до Олександрівської селищної ради.

      Всі звернення, які надходять до виконкому, не залишаються без уваги, а остаточні рішення по ним і хід розгляду постійно контролюються.    

Виконком Олександрівської селищної ради відзначає, що робота зі зверненнями громадян за звітний період була направлена на виконання указів Президента України від 13.08.2002 р. № 700/2002 “Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” від 14.04.2004 р.

№ 434/2004 “Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів”, Закону України “Про звернення громадян”, розпорядженнями голови облдержадміністрації від 27.09.2005 р. № 396 “Про вдосконалення форм і методів в роботі зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування області”, від 30.08.2005 р. № 335 “Про вдосконалення організації і проведення особистого прийому громадян та розгляду їх письмових звернень”, від 24.10.2006 р. № 520

« Про заходи щодо вдосконалення роботи із зверненнями громадян та скорочення їх надходження до органів влади вищого рівня»  та іншими актами Президента України та Кабінету Міністрів України.

Спеціаліст відділу діловодства, контролю та звернення громадян М.В. Єкимова